• Dansk Betondag

Nørrevej 80
3070 Snekkersten

Detaljeret program følger.

Få rabat på entrebilletten ved at tilmelde dig netværket inden du tilmelder dig arrangementet
Er du medlem af netværket Dansk Betonforening, er der rabat på din deltagelse.
Meld dig ind i Dansk Betonforening, inden du tilmelder dig. Tilmeld dig her (Husk du skal være logget på ida.dk).

(Et medlemskab af Dansk Betonforening er gratis og uforpligtende for IDA-medlemmer og du kan være medlem af alle de netværk du ønsker)

Arrangør: Dansk Betonforening - IDA, Ingeniørforeningen.

Meld dig ind i Dansk Betonforening
Medlemskab af Dansk Betonforening er gratis for IDA-medlemmer, er du ikke medlem, så meld dig ind her inden du tilmelder dig.(Husk du skal være logget på ida.dk).

Ikke IDA medlem: Er du ikke medlem af IDA? For at kunne tilmelde dig, skal du oprette en brugerprofil. Bemærk, ved oprettelse af en brugerprofil får du adgang til IDA's online tjenester - du bliver ikke medlem af IDA.

Er du ikke IDA Medlem kan du tegne et gæstemedlemskab via denne formular af Dansk Betonforening. Årskontingent er kr. 500,-. Firmamedlemskab kan tegnes via denne formular.

Vigtig oplysning vedr. persondata på deltagerlister
Dit navn, titel og firma vil optræde på deltagerlisten når du har tilmeldt dig arrangementet. Deltagerlisten er tilgængelig for arrangøren og de øvrige deltagere på selve arrangementet i form af en fysisk deltagerliste. Ved nogle arrangementer Dit navn, titel og firma vil optræde på deltagerlisten til dette arrangement, hvis du tidligere har givet samtykke eller har givet samtykke til dette i forbindelse med tilmeldingen. Deltagerlisten er tilgængelig for arrangøren og de øvrige deltagere på selve arrangementet i form af en online deltagerliste. Ved nogle arrangementer udleveres desuden navneskilt, hvor dit navn, titel og firma fremgår. Hvis du afmelder dig arrangementet, vil dine oplysninger ikke længere fremgå af deltagerlisten.

Du kan læse mere om samtykke her, https://mit.ida.dk/mine-samtykker-praeferencer-og-vilkaar

Når du er tilmeldt som deltager på dette arrangement, vil du også automatisk modtage info om næste arrangement indenfor samme fagområde.

Udstillere

Download udstillerskema - Download Exhibitor Registration Form, hvis dit firma gerne vil booke udstillerstand på Dansk Betondag 2023. Send udfyldt skema til hhk@ida.dk.
Læs Brev udstillere - Letter Exhibitor.

Følgende firmaer var tilmeldt som udstillere i 2023:

• Bekaert AS
  • WEBAC-Chemie GmbH
  • Aalborg Portland A/S

Info om overnatning / Parkering
Dansk Betondag 2024 afholdes på Comwell Borupgaard, Nørrevej 80, 3070 Snekkesten.
Tel. +45 70 27 42 74 - Mail: hotel.borupgaard@comwell.com

Parkering: Der er gratis parkering på hotellets store parkeringsområde

Værelsesreservation: Der er den 25.-27. september forhåndsreserveret værelser på Comwell Borupgaard.
85 værelser 25.-26. september og 125 værelser 26.-27. september. Pris for et standard værelse inkl. morgenmad er 1.260,- pr. overnatning. I vores værelsesbookninger er der inkluderet gratis adgang til Aqua Spa. Badekåbe og slippers kan lejes for kr. 125 pr. stk. (normalprisen for adgang til Aqua Spa er kr. 350 pr. person).

Tildeling sker efter "først til mølle princippet".

For DBF's juniormedlemmer tilbyder foreningen transportgodtgørelse (indenfor rimelighedens grænser) samt gratis overnatning den 26.-27. september for de første 10 tilmeldte i delt dobbeltværelse med twin beds.

Overnatning opkræves sammen med deltagergebyr pr. faktura fra Ingeniørforeningen, IDA.